Cum'è tutti sapemu, a gamma di lunghezza d'onda di u spettru di a luce visibile hè 380nm ~ 760nm, chì sò i sette culori di luce chì ponu esse percepiti da l'ochju umanu - rossu, aranciu, giallu, verde, verde, turchinu è viulettu. Tuttavia, i sette culori di a luce sò tutti monocromatici.
Per esempiu, a lunghezza d'onda massima di a luce rossa emessa da i LED hè 565 nm. Ùn ci hè micca luce bianca in u spettru di a luce visibile, perchè a luce bianca ùn hè micca luce monocromatica, ma una luce cumposta cumposta da una varietà di luci monocromatiche, cum'è a luce solare hè luce bianca cumposta da sette luci monocromatiche, mentre chì a luce bianca in a TV a culori hè ancu cumposta da trè culori primari rossu, verde è turchinu.
Si pò vede chì per fà chì i LED emettinu luce bianca, e so caratteristiche spettrali devenu copre tutta a gamma spettrale visibile. Tuttavia, hè impussibile di fabricà tali LED in cundizioni tecnologiche. Sicondu a ricerca umana nantu à a luce visibile, a luce bianca visibile à l'ochji umani richiede almenu una mistura di dui tipi di luce, vale à dì, luce à duie lunghezze d'onda (luce blu + luce gialla) o luce à trè lunghezze d'onda (luce blu + luce verde + luce rossa). A luce bianca di i dui modi sopra menzionati richiede luce blu, dunque l'assunzione di luce blu hè diventata a tecnulugia chjave per a fabricazione di luce bianca, vale à dì, a "tecnologia di luce blu" perseguita da e principali cumpagnie di fabricazione di LED. Ci sò solu pochi pruduttori chì anu ammaestratu a "tecnologia di luce blu" in u mondu, dunque a prumuzione è l'applicazione di LED bianchi, in particulare a prumuzione di LED bianchi ad alta luminosità in Cina, hà sempre un prucessu.
Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2024