E luci di a piscina sò una parte assai impurtante di a piscina, pudete micca sapè cumu rimpiazzà a lampadina di a piscina incassata quandu ùn funziona micca o ci hè una perdita d'acqua. Questu articulu hè per fà vi avè una breve idea.
Prima di tuttu, duvete sceglie una lampadina di piscina rimpiazzabile è preparà tutti l'arnesi chì avete bisognu, cum'è u cacciavite, a penna di prova elettrica è altri accessori chì ponu esse necessarii. Potenza LED, tensione listessa cum'è quella vechja.
A luce di piscina incassata più cumuna hè PAR56, ci sò diverse PAR56, giuntu E26 PAR56, terminale à 2 viti PAR56, lampadina di piscina PAR56 piatta
Lampadina PAR56 à 2 viti è lampadina piatta per piscina PAR56 principalmente per i paesi europei, u diametru pò risponde cumpletamente à a maiò parte di a nicchia PAR56 in u mercatu.
Lampadina PAR56 cù attacco E26 principalmente per a serie Pentair Amerlite è a sustituzione di a lampadina alogena per piscina Hayward Astrolite.
Siconda, rimpiazzà a lampadina di a piscina:
(1) tagliate a corrente prima di rimpiazzà a luce di a piscina;
(2) Eliminate e vechje viti di a luce di a piscina è cacciate a vechja luce di a piscina da l'acqua;
(3) Rimpiazzà a vechja lampadina cù a nova lampadina di a piscina, cunnette bè i fili di alimentazione;
(4) Incastrate a nova lampadina di a piscina in a nicchia di u liner è chjude bè i dadi di a nicchia di u liner;
(5) Incassate a nicchia di u rivestimentu in a parte incastrata è chjude bè a nicchia cù viti
Dopu à i passi sopra, accendite a luce per vede s'ella funziona nurmalmente. Hè una struzzione assai simplice di cumu rimpiazzà una lampadina di piscina! Per più dumande, pudete lascià un missaghju o mandà un email!
Sè vo vendete lampadine per piscina è vulete un fornitore prufessiunale è affidabile, cuntattateci!
Data di publicazione: 30 di maghju di u 2024