Ci sò alcune differenze significative trà e luci fluorescenti ordinarie è e luci di piscina in termini di scopu, design è adattabilità ambientale.
1. Scopu: E lampade fluorescenti ordinarie sò generalmente aduprate per l'illuminazione interna, cum'è in case, uffici, negozi è altri lochi. E luci di piscina sò appositamente cuncepite per l'illuminazione sott'acqua è sò aduprate in ambienti acquatici cum'è piscine, spa è acquari.
2. Cuncepimentu: E luci di piscina aduttano di solitu un cuncepimentu impermeabile è ponu resiste à a pressione sott'acqua è à l'ambienti umidi per assicurà un funziunamentu stabile sott'acqua per un bellu pezzu. E lampade fluorescenti ordinarie di solitu ùn anu micca un cuncepimentu impermeabile è ùn ponu esse aduprate in ambienti sott'acqua.
3. Caratteristiche di a luce: E luci di a piscina sò generalmente cuncepite cù culori o effetti di luce speciali per aumentà l'attrazione visuale di l'ambiente sottumarinu mentre furnisce una luminosità sufficiente. E lampade fluorescenti ordinarie furniscenu di solitu luce bianca è sò aduprate per furnisce un'illuminazione generale.
4. Sicurezza: E luci di a piscina devenu rispettà e norme per un usu sicuru sott'acqua per assicurà chì ùn causeranu micca scosse elettriche o altri periculi per a sicurezza di u corpu umanu in un ambiente sott'acqua. E lampade fluorescenti ordinarie ùn sò micca sicure per l'usu sott'acqua.
In generale, ci sò differenze evidenti trà e lampade fluorescenti ordinarie è e luci di piscina in termini d'usu, cuncepimentu è adattabilità ambientale, dunque a selezzione deve esse basata annantu à scenarii è bisogni d'usu specifici.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2024