Temperatura di culore è culore di LED

Temperatura di culore di a fonte luminosa:

A temperatura assoluta di u radiatore cumpletu, chì hè uguale o vicina à a temperatura di culore di a fonte luminosa, hè aduprata per discrive a tavula di culori di a fonte luminosa (u culore vistu da l'ochju umanu quandu si osserva direttamente a fonte luminosa), chì hè ancu chjamata temperatura di culore di a fonte luminosa. A temperatura di culore hè espressa in temperatura assoluta K. Diverse temperature di culore faranu chì e persone reagiscenu in modu diversu emotivamente. Generalmente classificemu e temperature di culore di e fonti luminose in trè categurie:

Luce di culore caldu

A temperatura di culore di a luce di culore caldu hè sottu à 3300K. A luce di culore caldu hè simile à a luce incandescente, cù parechji cumpunenti di luce rossa, dendu à e persone una sensazione di calore, salute è cunfortu. Hè adatta per famiglie, residenze, dormitori, ospedali, hotel è altri lochi, o lochi cù bassa temperatura.

Luce bianca calda

Chjamatu ancu culore neutru, a so temperatura di culore hè trà 3300K è 5300K. A luce bianca calda cù una luce dolce face chì e persone si sentinu felici, comode è serene. Hè adattatu per i negozii, l'uspidali, l'uffizii, i ristoranti, e sale d'attesa è altri lochi.

Luce culurata fredda

Hè ancu chjamatu culore di a luce di u sole. A so temperatura di culore hè sopra à 5300K, è a fonte di luce hè vicina à a luce naturale. Hà una sensazione luminosa è face chì a ghjente si cuncentri. Hè adattatu per uffizii, sale di cunferenza, aule, sale di disegnu, sale di lettura di biblioteche, vetrine di mostra è altri lochi.

Pruprietà cromogenica

U gradu in u quale a fonte luminosa presenta u culore di l'uggetti hè chjamatu resa di culore, vale à dì, u gradu in u quale u culore hè realisticu. A fonte luminosa cù una resa di culore alta hà prestazioni megliu nantu à u culore, è u culore chì vedemu hè più vicinu à u culore naturale. A fonte luminosa cù una resa di culore bassa hà prestazioni peghju nantu à u culore, è a deviazione di culore chì vedemu hè ancu grande.

Perchè ci hè una differenza trà e prestazioni alte è basse ? A chjave stà in e caratteristiche di scissione di a luce. A lunghezza d'onda di a luce visibile hè in a gamma da 380 nm à 780 nm, chì hè a gamma di luce rossa, aranciu, gialla, verde, blu, blu è viola chì vedemu in u spettru. Sè a proporzione di luce in a luce emessa da a fonte luminosa hè simile à quella di a luce naturale, u culore vistu da i nostri ochji serà più realisticu.

1

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

Data di publicazione: 12 di marzu di u 2024